torsdag 10 mars 2011

Reload och hostmedicin

Sitter med en flaska VitaminWell Reload och har knaprat hostmedicintabletter. Hostan är djup och jobbig och jag är fortfarande trött - men solen skiner och det är vår-vibbar i luften, än så länge. Det ska tydligen snöa till eftermiddagen...

Livet känns litet lättare i dag. Flytten närmar sig; om fem veckor är det dags! Åh, vad jag längtar. Jag vill packa upp alla kartonger, skruva ihop nya bokhyllan, krypa ner i sängen i nya sovrummet under nya täcket, beskåda utsikten från balkongen, provsitta stolarna vid köksbordet och välja bästa platsen... Fem veckor - 35 dagar!

Till dess får jag nöjda mig med att AIK vann även andra slutspelsmatchen mot HV71 (och vilken bra match det var!), att vi får middagsgäster på lördag då det är Melodifestival och att jag ska på AW i kväll. Det är inte min favorit-AW-kompis  men det får duga. När jag träffar henne enskilt är det bättre än  när jag träffar henne med andra.

Med litet reload, rosenrot och hostmedicin kommer man långt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar