måndag 28 mars 2011

Glödhet telefon

Det ringde ända fram till klockan 22 i går kväll - tydligen var vår bokhylla populär... Om nu inte killen som ska komma i kväll kommer enligt överenskommelsen, har jag lovat en annan spekulant att höra av mig. Gotlänningen har ringt och kommer att meddela när i veckan hans åkeri ska hämta köksmöblerna! Vad skönt om vi kan bli av med möbler så lätt! Blocket har varit till stor hjälp det senaste halvåret!

Alla på jobbet gnäller över övergången till sommartid; den tycker jag är en "piece of cake" - inga problem alls. Då är det värre på hösten när vi ställer tilllbaka oss till normaltid - det tar en vecka att vänja sig vid!

I morse låg det ett snötäcke utanför och det var riktigt jobbigt att skrapa bilen! Nu utlovas dock värme om några dagar - härligt!

Nu ska jag ringa ett antal samtal här på jobbet, innan jag får bege mig hemåt! Tidningen är lämnad till layout och jag har en mellandag medan jag väntar på korrekturen. Då passar det bra att beta av samtal som man borde ringt för länge sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar