söndag 21 november 2010

Hemmavid

I dag har jag inte varit utanför dörren - mer än till förrådet! Det har regnat hela dagen och det är fullständigt genomgrått. Rätt skönt att bara gå hemma och skrota; rensa litet i skåp och förbereda morgondagens besiktning. Den känns nervös! Tänk om besiktningsmannen hittar någon fuktskada...

Mamma lät inget pigg på telefonen. Man undrar litet över tidsperspektivet. Tänk om det värsta händer redan före jul...
Deppade litet när jag satt och tittade på gamla foton. Kreta 2006 - åh, vad smal jag var! Det är ju sådär jag trivs och vill se ut! Hur ska jag orka nå dit igen? Det är oändligt svårt att komma igång just nu.

Hittade dock också ett gulligt foto på ungarna från den tid då det begav sig och de åkte med på semestrar. Vi har haft så många härliga resor med dem och deras kompisar! Vart tog åren vägen???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar