tisdag 3 maj 2011

Förlamande och frustrerande

Det börjar bli såväl förlamande som frustrerande att inte ha bredbandet inkopplat. Jag har varit i kontakt med Telia flera gånger och i dag ringde Eltel och meddelade att de vill komma på torsdag för att lösa kopplingsproblemet. Jag hoppas att det innebär att vi kan få ordning på Internet någon gång. Nu har vi bott här i snart tre veckor utan egentlig tillgång till cyberrymden.

Det är mycket på jobbet, som vanligt. I går meddelade mediachefen att hon sagt upp sig. Det känns tråkigt men öppnar upp för nya möjligheter. Min dröm vore ju att företaget kunde locka över min förra annonschef... Vi får väl se vad som händer.

Jag älskar verkligen att bo i Sundbyberg!! Jag njuter varje dag och jag njuter mer än vad jag trodde jag skulle göra. Och jag njuter av att AIK vann över Örebro på ett svinkallt Råsunda i går kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar