lördag 14 maj 2011

Moll men snart dur

En tidning är lämnad på layout och ska tryckgodkännas, den officiellt sista Fast Food för min del, även om jag kommer att få göra mycket till första numret efter sommaren också. I går kväll köpte jag god mat på Hemköp som vi åt framför VM-semifinalen, som Sverige vann, och litet senare på kvällen tog maken och jag en promenad i Sundbyberg - innan vi hamnade på Nybergs och tog ett glas vin i en rätt kylig majkväll. Jag hade hoppats få träffa goda vännerna från Gotland i några minuter, eftersom de skulle göra en snabbvisit hos sin mamma här i grannskapet men det blev litet för tight tidsmässigt.

I dag spelar jag litet i moll igen. Nu ska jag försöka stämma om till dur, för nu kommer snart goda och mysiga vänner på middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar