torsdag 5 maj 2011

Bitarna faller på plats

Hurra! Vi har bredband som fungerar!!! I dag skulle jag till såväl läkare som vaccinationscentral så jag jobbade hemma på förmiddagen. Då var det ju toppen att Eltel skulle komma och fixa bredbandet på morgonen. Och nu fungerar det faktiskt! Känns härligt!

I förrgår kväll vid 19.20 fick jag sms från Mio om att vårt matbord och matstolar hade kommit. Tio minuter senare var vi där och hämtade ut allting och i går skruvade sonen (mest), jag (en del) och maken (minst) ihop allting och maken oljade bordet för första gången. I dag har han oljat in det en gång till, så i morgon kommer gruppen vara helt färdig! Känns... härligt!

Jag har kompletterat med några små korgar till TV-bänken, fantastiska uppladdningsbara värmeljus till badrum och bokhylla, satt upp små vita lappar på alla trista hål i väggen, köpt några krokar till badrummet och det känns också härligt.

Jag har äntligen varit hos läkaren och inlett en liten utredning om min hosta, lämnat blodprover och gjort lungröntgen. Känns härligt att ha tagit tag i det.

Dessutom var jag och dottern hos Viktväktarna i kväll. Efter en vecka har jag gått ner 0,8 kilo. Känns härligt!

Det är precis som om alla bitar faller på plats, en efter en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar