onsdag 12 januari 2011

Nästan som vanligt

I dag tänkte jag på mamma vid tre tillfällen - bara! I bilen på vägen till jobbet, en gång på jobbet när någon pratade om sin mamma och så förstås i bilen på vägen hem, efter mitt dagliga telefonsamtal med pappa.

Dagen har nämligen gått i rekordfart; nu börjar allting komma igång igen och det har varit hysteriskt mycket att göra men samtidigt jätteroligt. Tidningen är tryckgodkänd, vi har fördelat personer i Security Awards jurygrupper, bestämt oss för att ha Jens Lapidus som föreläsare vid prisutdelningen, gått igenom prenumeranter, jag har gjort en telefonintervju och skrivit artikeln och en hel massa annat.

Vi AIK:are och djurgårdare har förstås också diskuterat gårdagens ishockeyderby, ett sömnpiller som AIK förlorade.

När jag kom hem jobbade jag ett par timmar till, eftersom jag är ute på "resande fot" i länet hela dagen i morgon.
Det är nästan som vanligt igen alltså...

På gott och ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar