söndag 30 januari 2011

Åter till vardagen

Trots att jag hade svårt att somna efter resan, är jag inne i duracell-läget igen. Upp tidigt, tvätta flera omgångar, jobba i flera timmar, storhandla, motionera, blogga, jobba litet mer, skönhetsvård, telefonabonnemangsflytt, adressändring, samtal med pappa och dottern, titta på inspelade TV-program, läsa igenom alla bloggar...

Och jag känner mig otroligt pigg! Det är litet vanskligt att säga det, för det brukar sluta med en sömnlös natt och att man återvänder till jobbet som en urvriden trasa.

Faktum kvarstår; det är ljust och soligt ute, snart februari och innan veckan är slut har dottern flyttat, sonen flyttat in i hennes lägenhet, yngsta sonen bytt rum, jag bemannat och bevakat en tvådagarsmässa, varit arrangör  och suttit i juryn för Pizza-SM, ansvarat för ett mässmingel, skrivit flera artiklar, uppdaterat två hemsidor, levererat material till en av tidningarna och deltagit i ett antal möten. Bland annat.

Nu är det bara att köra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar